Asiakastilaisuuden päiväkirja
9.1.2020
Tänään päätimme asiakastilaisuuden aiheen. Suunnittelimme paperille, mitä aijomme toteuttaa kyseisessä tapahtumassa. Suunnittelimme taululla oleviin kysymyksiin vastaukset.
10.1.2020
Aloitimme blogiin suunnitelman kirjoittamista. Suunnitelma jäi kesken, joten jatkoimme sitä seuraavan viikon tiistaina. Mietimme eri yhteistyökumppaneita.
13.1.2020
Otimme yhteyttä haluamaamme yhteistyökumppaniimme, jonka halusimme sponsoriksi sekä esiintymään tapahtumassamme.
14.1.2020
Teimme blogisuunnitelman loppuun sekä harjoittelimme kampauksia, jotka tulevat meille tapahtumaan. Saimme yhteistyökumppaniksemme KC:een.
15.1.2020
Muutimme suunnitelmaamme siten, että yhteistyökumppanimme kertoo heidän tuotteistaan, emmekä tee demoa. Mielestämme demon tekemiseen olisi mennyt liikaa aikaa.
7.4.2020
Teimme asiakastilaisuudesta budjetti laskelman.
16.4.2020
Tutustuimme suoramarkkinointiin ja sen eri muotoihin sekä pohdittiin, mitä voisimme käyttää omassa tilaisuudessamme.
15.1.2020
Muutimme suunnitelmaamme siten, että yhteistyökumppanimme kertoo heidän tuotteistaan, emmekä tee demoa. Mielestämme demon tekemiseen olisi mennyt liikaa aikaa.
7.4.2020
Teimme asiakastilaisuudesta budjetti laskelman.
16.4.2020
Tutustuimme suoramarkkinointiin ja sen eri muotoihin sekä pohdittiin, mitä voisimme käyttää omassa tilaisuudessamme.
Kommentit
Lähetä kommentti